MITT BESÖK HOS EN MODELLAGENTUR.

För ungefär två veckor sedan var jag och tog polaroider hos en modellagentur. Avskalade bilder utan smink och med tajta basplagg för att kunderna ska få en shysst uppfattning om hur jag ser ut. Det var det värsta jag har gjort i mitt liv samtidigt som det va det allra bäst jag någonsin fått vara med om. Det var rikitigt påfrestande för psyket. Det första dom gjorde var att ta mina mått, och kort därefter påpeka att man måste ligga på högst 92 cm runt stussen om man vill jobba utomlands. Där står jag med en stuss på 97 cm. Kul! Jag blev faktiskt ganska knäckt. Har ingen aning om hur det gick men jag vet att det är det här jag vill. Varenda liten cell i min kropp hoppas på att det ska gå vägen och att jag åtminstone kan få ett jobb. Håll tummarna för mig!

Kram.




Oj vad liten hon var! Frida Gustavssons första polaroider.


Kommentarer
Maria - fashionstars ☆

ser ut som en liten flicka!

       http://fashionstars.blogg.se/
SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh hoppas du får jobbet!!

       http://saandraans.blogg.se/
Anonym

Tackar:)



Jag var också hos modellagenturer och dom sa att jag var för fet. Man blir rätt knäckt som du säger. Jag kanske kan bli plusmodell dåra haha.

I alla fall lycka till. Om man verkligen vill något så lyckas men till slut.



kram Frida

Anonym

svar till frida:

tack för stödet! den sista meningen gav verkligen en extra knuff framåt och styrka att orka. Vi kämpar på!

       http://obsessedofmodels.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: